• Start
  • Kundservice
  • Kundservice & kontakt

Kundservice

Har du frågor eller funderingar kan du få hjälp av oss på kundservice.  

Just nu är det många som kontaktar oss och våra väntetider är därför längre än normalt. 
Vill du se dina fakturor eller detaljer kring din förbrukning och effekttoppar, rekommenderar vi att du loggar in på Mina sidor. Här hittar du även information om din anläggning som till exempel anläggningsid, mätarid och vilken elleverantör du har. Ska du anmäla utflytt, så gör du även det via "Mina sidor". Läs mer och logga in här.

Flyttar du in i vårt nätområde behöver du som kund teckna ett elnätavtal. Det gör du enkelt här på vår hemsida genom att  fylla i vår blankett "Elnätavtal för säkringskund". Läs mer om inflytt och fyll i blanketten här

Kontakta kundservice:
Telefon: 08-466 81 00             
Du kan även skicka ett mejl till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den..J1 3LA4021

(Vi besvarar även frågor gällande Mälarenergi)

Kundservice öppettider:

Måndag - torsdag:
08.00-11.30
12.30-16.00
Fredag:
08.00-11.30
12.30-15.00

Helger och helgdagar stängt.


Vill du veta mer om konsumentens rättigheter och hur man går tillväga om man har synpunkter eller klagomål?
Läs här

Adress

Postadress:
Box 753, 131 24 Nacka

Besöksadress:
Ryssviksvägen 2B, Nacka

Kontakt

Telefon
08-466 81 00/08-466 81 45 (felanmälan)

E-post:
Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Öppettider

Måndag-Torsdag
08.00-11.30, 12.30-16.00

Fredag
08.00-11.30, 12.30-15.00

GDPR

Den 25 maj 2018 ersattes Personuppgiftslagen, PUL, med GDPR.

Läs mer om GDPR här.

Copyright © Nacka Energi AB. All rights reserved unless otherwise stated.

Webbplatsen är skapad av formfranska: www.formfranska.com