Viktig information om din faktura för dig som har Mälarenergi Försäljning AB som elleverantör

På den senaste fakturan saknas kostnaden för elhandel. Du som kund kommer därför denna månad att få två separata fakturor – en för elnät och en för elhandel.

Våra tjänster

Vi erbjuder en rad olika tjänster för att du som kund ska få en smidig laddlösning, helt fri från administration.

Publicerad av Nacka Energi Försäljning AB

Operatörstjänster

 

Med våra operatörstjänster blir era laddstationer enkla att använda för föreningens elbilsförare. De laddar tryggt och smidigt med RFID-kort i ett stängt nätverk.

All fakturering och betallösning ingår, och den el som förbrukas återbetalas direkt till föreningen via Nacka Energi Försäljning.

Det här ingår i tjänsten:

  1. Felanmälan och felavhjälpning på distans
  2. Kundservice via mejl och telefon för alla elbilsförare
  3. Löpande uppföljning och statistik
  4. 3G/4G-uppkoppling samt RFID-kort/brickor
  5. Betallösning och fakturering
  6. Drift- och serviceavtal som inkluderar funktionstester, rengöring och hantering av garantiärenden.

Drift och service

Med vårt drift- och serviceavtal säkerställer vi att era tjänster löper på bekymmersfritt, utan onödig administration. Avtalet anpassas efter anläggningens förutsättningar och era specifika behov.

Fördelar med drift- och serviceavtal:

  1. Kontinuerlig service och underhåll av laddstolparna
  2. Ökad driftsäkerhet på er anläggning
  3. Tillgång till den senaste programvaran och tekniska uppdateringar
  4. Vid eventuella problem får du snabb service och reparation

Vad kostar det att ladda?

Ni kan bestämma vad priset per kilowattimme ska vara. Ska det vara till självkostnadspris eller ska det vara en intäktskälla? Ni bestämmer priset och ett eventuellt överskott går till er.

Är du intresserad av laddstolpar?

Boka gärna ett möte med oss!